تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

ممنونم

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

خانومی که باعث شدی خدا رو بشناسم

ممنون



موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۳/۱۰/۰۴
قلب عشق

ashura

خدا

نظرات  (۱۷)

سلام
من از وبلاگتون دیدن کردم موضوعات خوبی مطرح شده .خوشحال میشم به ما هم سر بزنید .
WWW.ba133.blog.ir

پاسخ:
همچنین
ای خدا فردا کمکم که می کنی آره ؟
من میرم ... ولی آخرشو خودت باید درستش کنـــــیـــــاااااا
پاسخ:
خدایا حالا بقیشم درست کن
خدایا کمکم کنی بازمااااااا
کاری کن بابام به مامانم چیزی نگه که رسوا میشم
کاری کن خانومم نره مغازه مامانم که آبروم میره
دیگه هیچکی بهم اعتماد نمیکنه
خدایا کمکم کن
خدایا کمکم کن
همیشه دستام خالیه وقتی تو نباشی
خدایا اگه به صلاح نیست که اینجوری ببینتش کاری کن اصلا پیامم بهش نرسه
خدایا به صلاح بود که رسید مگه نه ؟
کمکم کن
یه جور خاصی استرس گرفتم
کمکم کن
کاری کن زیاد اذیت نشه و اذیتم نکنه
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۳ محمد محمدیان
پیشاپیش سال نو مبارک


 ا نشالله سالی  توام با خودشناشی وخدا شناسی نصیبمون بشه
پاسخ:
همچنین
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۵ قران قطب نمای خوشبختی
سلام.
ازوبلاگتون دیدن کردم ولذت بردم...
انشاا... در کنار معبودتون سال خوبی رو داشته باشین وبیشتر از قبل در این سال جدید بهش نزدیک بشین وبندگی کنین.
واسه ما هم دعا کنین.
پاسخ:
همچنین
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۱۸ محمد حسین هدایتی
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید
دلنوشته های قشنگی توی وبلاگتون دارید
موفق باشید :)
خط سورتینگ سیب

برگرفته شده از biosystem.blog.ir
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۲ Fatemeh sadatmand
چرا ؟ مگه نظر بدی داده ؟
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۸ Fatemeh sadatmand
اومدید بیشتر صحبت میکنیم ...
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۳ Fatemeh sadatmand
حرفام زیاد شد ببخشید بازم حرف بود اما گفتم بگذارم بعدا بگم
شمام معلوم دختری خوبی هستی فقط به این شیطون هروز لعنت کن چون به خدا قسم خورده بنده ات رو از راه بدر میکنم
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۰۸ مـاه بـانو :)
تبادل لینک بانو اجازه هست؟

افتخار میدین ؟:)
پاسخ:
بله
سلام
ان شاالله شما هم از کلبه ما خوشتان بیاید..
پاینده باشید
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۳ مرتضی زمانی
منم وبلاگم در مورد خداست با نام عشق فقط خدا..کپی و انتشار با افتخار بلامانع است ..لایک مثبتتان با خدا
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۱ محمد مهدی یوسفی
سلام
با خودم گفتم که خوبست انتشار دهنده خوبی بشوم

گویند " ترویه " در پیش است

خوانده ام که روزه ای دارد که کفاره شصت سال گناه است

ترویه ، هشت ذی الحجه است

مبادا غفلت کنید که ... ر.ک : مفاتیح
پاسخ:
واقعا هزاران بار ممنونم
الهی شکرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی