تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

درخواست ها

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

لطفا اگه می خواید چیز خاصی رو توی وبلاگم بزارم اینجا خبر بدید ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۶
قلب عشق

نظرات  (۲)

برایساخت قالب زیبایی مشابه خودتون کمکم کنید
پاسخ:
سلام
ببخشید ولی شما کاملا ناشناس اومدید اینجا
نه اسمی دارید
نه ایمیل
و نه وب سایت یا وبلاگی
که بتونم بهتون کمک کنم
و اگه یه آدرس از خودتون بهم بدید تا جایی که می تونم کمکتون میکنم
ولی شاید نتونم اونجوری که شما می خواید کمکتون کنم
سلام
دوست دارم نوشته های خودتون رو بخونم.
ددغدغه های زندگی تون رو. سوالاتتون رو. نکاتی که یاد گرفتید رو از زبان خودتون بخونم.
پاینده باشید
پاسخ:
تو وبلاگتون جواب دادم که چرا اینکارو نمی کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی