تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا خیلی دوستت دارم

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

هرگاه بنده ای دستهایش را به سوی آسمان

بلند میکند خداوند شرم میکند

که آن را دست خالی برگرداند.امام صادق(ع)



مرا خواندید شما را اجابت کردم، از من خواستید به شما عطا نمودم،

با من به جنگ و مخالفت برخاستید شما را مهلت دادم،

مرا واگذاشتید شما را رعایت کردم، مرا معصیت کردید بر شما پوشاندم،

اگر به من باز گردید شما را مى پذیرم و اگر از من روى بگردانید به
انتظار شما خواهم بود .(حدیث قدسی)



  خداوند به حضرت موسی فرمود :"

ای موسی مهربانی من نسبت به بندگانم

هفتاد برابر یک مادر است.(حدیث قدسی)



دلت را خانه ی من کن مصفا کردنش با من

به من درد خود افشا کن مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را

بیا یک لحظه با من باش پیدا کردنش با من

اگر درها به رویت بسته شد هرگز مشو نومید

در این خانه دق الباب کن وا کردنش با من

چو خوردی روزی امروز مارا شکر نعمت کن

غم فردا مخور تدبیر فردا کردنش با من

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت

تو نام توبه را بنویس امضاء کردنش بامن.



تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد :


خدایا میدانم که میبینی . . .



می خواستم دستان خدا را بگیرم

ندا آمد: دستان افتاده ای را بگیر . . .



به آنان که در زمین اند رحم کن


تا کسی که در آسمان است به تو رحم کند . . .



خدای را باید شناخت


که اوست دهنده بی منت

اگر همه بستانند او بدهد

و چون او بدهد کس نتواند بستاند . . .



خداوند کلیدهای گنجینه های خویش را در دستان تو گذاشته است

 چرا که به تو اجاز ه داده است که از او بخواهی .

پس هرگاه بخواهی می توانی درهای نعمتش را با دعا بگشایی

و ریزش باران رحمتش را طلب کنی ...حضرت علی (ع)





خدایا!نمی دانی چه لذتی دارد

که گاه خدایی داشته باشی

به وسعت دستانی که هیچگاه از سوی آسمان خالی باز نمی گردند




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی