تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا می خوام دلم واسه بودن تو آروم شه

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ

خدا جونم آرومم کن

قلبمو با خودت آروم کن

میدونی حال هیچی رو ندارم

حتی نمی تونم هیچی بهت بگم ای خدای من
خدایا میدونی در واقعیت چجور آدمیم
ولی خودت کمکم کن
کمکم کن 8 روز نمازای گذشتمو هم همشونو همین امشب بخونمشون
و فردا هم بتونم روزه بگیرم
اصلا از خودم راضی نیستم
خیلی گناه کارم
هیچکی بد تر از من نیست
این چیزیه که فقط خودم میدونم چون هیچکی از خودم بدتر پیدا نکردم
کل دنیا رو گشتم ولی واقعا گناهای کبیره زیادی کردم
ای خدا کمکم کن و همشونو ببخش
من توبه خواهم کرد
دوباره  و دوباره توبه خواهم کرد
فقط کمکم کن
و نعمت هاتو ازم نگیر و واسم بیشترشون کن
و یه راهی واسم باز کن که بتونم بهشتتو ببینم
خدایا دوستت دارم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی