تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

نزدیک است به گونه ای خشمگین شوم که راضی نگردم

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

ای فرزند آدم حاجت از من می طلبی ولی من بر آورده نمی کنم

چرا که به منافع تو آگاهم

سپس تو نسبت به خواسته ات اصرار می کنی

در نتیجه آنچه که می خواهی به تو می دهم

آنگاه از همان داده هایم بر معصیت و گناه کمک می جویی

پس اراده می کنم که آبروی تو را بریزم

و نو دست به دعا بلند می کنی

و من آبروی تو را حفظ می کنم

چقدر با خوبی برخورد کنم و تو چقدر با بدی و زشتی با من معامله می کنی

نزدیک است نسبت به تو به گونه ای خشمگین شوم

که بعد از آن هیچگاه راضی نگردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی