تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

آن شب ...

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

آن شب زمین هوای بهشتی دوباره داشت


آغوش آسمان به بغل ماهپاره داشت


چشمان ابر روی زمین را گرفته بود


هر قطره با خودش سبدی پرستاره داشت


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
قلب عشق

نظرات  (۴)

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۰ یه نصیحت کننده هستم
در جواب شمایی که اسمتو"قلب عشق"گذاشتی
از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟




قلبم جواب داد: کار من گردش خون تو بدنه
سوالای چرت و پرت از من نپرس   :-)
واقعا برا خودت میگم که اینقدر تخیلاتی نباشی  ;-)
پاسخ:
قلبت اعصاب نداشته یه چیزی گفته
قلب من از اون پیشرفته هاشه :)
ممنون که سر زذی گلم
دیر اومدی ولی تولد با سعادت حضرت معصومه هم مبارک :)
ممنون از نصیحتت
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ یه نصیحت کننده هستم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون
خواهش میکنم وظیفه ام بود نصیحتت کنم   ؛ )

:)
**** ***
پاسخ:
خواهش می کنم
خدا نگهدارت باشه
+شفا بده بهت
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۲ یه نصیحت کننده هستم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ***** ** **** ***** ***** **** **
پاسخ:
باشه عزیزم بشین
خدا بهت صبر بده
برای نظر خصوصی بعدیتم که فرستادی : همچنین
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۸ یه نصیحت کننده هستم
:)
پاسخ:
:) خدا یارتون باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی