تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا چیکار کردم چیکار نکردم دیگه نمیدونم

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

خدایا معجزه می خواستم معجزه دادی ولی حالا باید چیکار کنم ؟

اینو هم خودت یه جوری درستش کن که خانوم ناراحت نشه و حالمو درک کنه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
قلب عشق

نظرات  (۵)

موفق بشید انشالله
الهی و ربی من لی غیرک
اسئله کشف ضری
 و النظر فی امری
 
خدای من و پروردگار من جز تو من که را دارم
که از وی درخواست برطرف کردن بدحالی خود
و نظر کردن در کارم کنم
 
لیت شعری
یا سیدی و الهی و مولای
اتسلط النار علی وجوه خرت لعظمتک ساجده
 
ای کاش میدانستم
ای اقا وخدا و مولای من
ایا اتش دوزخ را مسلط میکنی
بر رخسارهایی که برای
عظمت تو سجده کنان به خاک افتاده اند
 
یا سیدی
یا من علیه معولی,
یا من الیه شکوت احوالی
 
ای اقای من
ای که بر اوست تکیه ی من
ای انکه شکایت احوالم را به سویش برم

فراز هایی از دعای کمیل[گل]

سلام..
الهی که به بهترین نحو، ان چیزی که به صلاحتان است خدا روزیتان کند که خیرخواه تر از مولا به عبد، هیچکس نیست.
التماس دعا
پاینده باشید و سرزنده الهی..
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۸ محمد مهدی یوسفی
الهی من لی غیرک ...
ان شاء الله هر چه صلاح است ، روزی شما باشد

+ اراده کرده ام که نگذارم عاشورا را قمه زنان به عالم معرفی کنند ... اراده ام اما کافی نیست ! آیا یاری ام می کنید ؟ #عاشورا
پاسخ:
ممنون
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۶ ܓ✿ بانوی بهار
ان شالله درک می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی