تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا بدون اینکه ...

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

خدایا تو که همه چیز داری

بدون اینکه ازم چیزی بخوای

آرومم کن

بزار آرامش برگرده به قلبم

اونوقت همیشه بهترین دوستم بمون مثه الان

خدایا کاش کاش میشد امشب تو بغل تو بخوابم

با هیچکی جرات ندارم حرف بزنم چون همه بچه میبیننم

اونم که وقتی حرف میزنه اصلا شعور منو در نظر نمیگیره

خدایا میبینی چقدر باهام بد کرده؟

دیدی چقدر اذیتم کرد ؟

نمی دونم کی واسش بدیامو با خوبی جبران نکردم

اما تو ببخشش

خدایا آخه دلم واسش میسوزه

این همه مدت حس میکنم همش منو بچه فرض کرده بود که میگفت دوستم داره

خدایا مگه تو نگفتی نعمت داشتنشو بهم دادی؟

مگه نگفتی کاری کردی که دوستم داشته باشه ؟

خدایا فردا روزه میگیرم

پس حاجتمو برآورده کن

می خوام دوباره کنارش باشم

و دوستش داشته باشم

و اونم ایندفعه دیگه واسش واقعا مهم باشم

آخه من هیچوقت عشقو گدایی نکردم ازش

اما اون جوری باهام برخورد میکنه که انگار فقط از روی ترحمه

که میگه دوستت دارم و گاهی اوقات بهم توجه میکنه

خدایا این بندت همونیه که همه از پاک دامنیش میگفتن ؟

آبروم بخاطرش رفته پس چرا فقط تنهام گذاشته؟

خدایا چرا قرآن میخونه بین مردم ؟ این ریا نیست ؟

وقتی که هفت ماه با من قهر بود و بعدشم ترکم کرد

این نامردی نیست ؟

خدایا ببخشش

شاید من دارم قضاوت می کنم

شاید من بدم

اما خدایا منو از این سردرگمی نجات بده ...

خدایا من تو رو بیشتر از اون دوستت دارم

مامانمو هم بیشتر دوست دارم

حضرت فاطمه رو هم بیشتر دوست دارم

خانوادمو هم بیشتر دوست دارم

پس چرا اینقدر مغروره ؟

چرا فکر میکنه میتونه اینجوری خردم کنه و خودشو بزنه به نفهمی ؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
قلب عشق

نظرات  (۱)

سلام علیکم مومن

اگه فقط خدا برات مهم باشه
اگه فقط رضای اون مد نظرت باشه
تقریبا همه چیز حل میشه
من تجربه کردم که میگم

در کارهات اینقدر عجول نباشید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی