تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

چقدر سکوت ؟

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

خدایا خودت میدونی تو دلم چی میگذره مگه نه ؟

در مورد سوالایی که ازم پرسیدی بله من دیدم و اون هم می دونست که تو میبینی اما متاسفانه نتونستم قیام کنم چون ترسیدم با بلند شدنم یکی دیگه بیفته ... خدایا من حقمو از خودت میخوام ...

حق چشمام که داره میسوزه

گوشم که از درد زیاد کم تر از قبل میشنوه

معدم که به سختی در حال رنج کشیدنه

و روحم که داره آتیش میگیره

و مظلومیتم و غربتم

خدایا ماه رمضونتو ازم نگیر و حقمو ازش بگیر

واقعا به جایی رسیدم که دارم شکایتشو پیشت میکنم

شکایت همونی که توی قنوت نماز وترم همیشه ازت میخوام گناهاشو بیامرزی

خدایا هدایتش کن و بزار خودش حقمو بهم برگردونه

که منبع معرفت بزرگی رو ازم گرفته

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
قلب عشق

نظرات  (۳)

۰۴ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۲ خانوم ِ دانِشجو :)
سلام ..
اینو بدونین خدا جای حق نشسته .. غصه نخورید .. کافیه بهش توکل کنین همین ..
التماس دعا در قنوت نمازهاتون :)
پاسخ:
محتاجیم به دعا
پاینده و سلامت باشید

خیلی عالی

 

----

خرید تراریوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی