تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا دوستت دارم

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ

با تمام وجود گناه کردیم:

نه نعمت هایش را از ما گرفت

و نه گناه هایمان را فاش کرد

اگر بنده ایش رو بکنیم چه خواهد کرد

____________________________

گفتم خدایا سوالی دارم؟



گفت :بپرس..



گفتم: چرا وقتی شادم همه با من می خندند ولی



وقتی ناراحتم کسی با من نمی گیرد؟؟؟



جواب داد:شادی را برای جمع کردن دوست افریده ام



ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست...

____________________________

گــُفتــه بودـی هــَرگـآه تــَنـهـآ شــُدَم

نــَبـآیــَد یـآدَم بــِرَوَد

کِ تــو رـآ دـآرَم

خــُدـآیــآ،

ـاِمــشــَب تــَنـهـآ تــَرینــَم

دِلــَم حَرف هــآ دـآرَد

ـایــن بـآر فَقَط تـ❥ـو بــِخ ـوـآن

____________________________

دختره با کلی آرایش برگشته میگه:
واقعاً شما پسرا این دختر چادریا رو از ما بیشتر دوس دارین؟
پسره خیلی رک گفت: آره!!!
دختره جواب داد:
پس اگه دوسشون دارین چرا نگاهشون نمیکنین و سرتون رو میندازین پایین از پیششون رد میشید؟
پسره گفت:
آره تو راس میگی ما نباید سرمون رو پایین بندازیم
اصلا سر پایین انداختن کمه؛!!
باید تعظیم کرد در مقابل یادگار حضرتــــــــ زهــــــــــــرا سلام الله علیها...
به سلامتی همه یادگار های بانو فاطمه زهرا (س)

____________________________


____________________________

____________________________
امام موسی کاظم(ع):
همنشینى با اهل دین،شرف دنیا و آخرت است
"تحفت العقول،ص ٤٢٠"
____________________________



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۴
قلب عشق

نظرات  (۱)

کاش مامان منم واسم دعا می کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی