تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

به بندگان من خبر ده

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ

 

ای فرزند آدم من تو را آفریده ام و از حال درون تو باخبرم

اسرار تو را میدانم و برملا نمیکنم  تنها کسی هستم

که مطمئنی به تو خیانت نمی ورزم ، از تو کوچکتر نیستم

و هیچ گاه پایان نمی پذیرم سر چشمه و منبع همه محبتها منم

حدیث قدسی



عشق یعنی

عشق یعنی اشک توبه در قنوت / خواندنش با نام غفار الذنوب


عشق یعنی چشمها هم در رکوع / شرمگین از نام ستار العیوب


عشق یعنی سر سجود و دل سجود / ذکر یارب یارب از عمق وجود



من خدا را دارم


گفتم: خدایا از همه دلگیرم، گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند، گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری، گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنهاترینم، گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم، گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم، گفت: بیش از من؟

کوله‌بارم بر دوش، سفری باید رفت، سفری بی‌همراه،

گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت: هر کجا لرزیدی، از سفرترسیدی،

تو بگو، از ته دل، من خدا را دارم ...





خدا میبیند...

تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد :
خدایا میدانم که میبینی . .





خدایا مرا تنها مگذار، که مبادا نگاهم به


 نگاه بنده ای از جنس خاک محتاج شود.





نیایش

نیایش بعضی از ما ادم ها با خدا

و درخواست از او برای حضور در زندگیمان

مانند شیطنت بچه هایی است که در می زنند

و…..

فرار می کنند


منبع : fs1378.blogfa.com


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۶
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی