تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

ای خدا چقدر دوسم داری

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ب.ظ

ای خدا

چجوری ؟

واقعا چطور ؟

حس می کنم همه چی درست شده

چون خیلی خوب باهام رفتار می کنه

دیگه نگران عشقم نیستم که از هم بپاشه ...

خیلی از آرزو های دیروزمو الان دارم

شاید باور نکردنی واسم باشه

مثه معجزه میمونه

و واقعا واسم معجزه ست که الان پیشمی خدا

فکر می کردم این گناهامو با توبه هم نمی بخشی

خدایا کمکم کن روزه های و نمازایی که نخوندمو بخونم

خدایا کمکم کن

الان 2427 تا نماز نخونده دارم

کمکم کن تو همین امسال همشونو بخونم

هر جوری شده می خوام از دست این عذابی که حس می کنم دنبالمه رهایی پیدا کنم

خدایا ، خدا جونم ، ای خدا

کمکم کن ، باشه ؟

دوستت دارم

کاری کن خــــــــیــــــــــلی دوستـــت داشتـه باشـم

خدایا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۵
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی