تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

واجبات

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ


قال الله عزّوجلّ:

بنده‌ام با چیزی بهتر از واجبات به من

نزدیک نمی‌شود.

و با مستحبات به من نزدیک می‌شود

تا اینکه دوستش بدارم. آن‌گاه که دوستش بدارم،

  من گوش او خواهم شد که با آن می‌شنود

و دیده‌ی او که با آن می‌بیند و زبان  او که با آن

سخن می‌گوید و دست او که قدرت‌نمایی می‌کند.

اگر دعایم کند  اجابتش می‌کنم

و اگر از من بخواهد به او می‌دهم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی