تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

به یاد منند و من به یاد آنانم ...

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

مرا بندگانى است که دوستم دارند و من دوستشان دارم ،

مشتاق منند و من مشتاق آنانم، به یاد منند و من به یاد آنانم ...

کمترین چیزى که به ایشان مى دهم سه چیز است :

اوّل : پرتوى از نور خود را در دلهایشان مى افکنم که بدان

سبب از من خبردار مى شوند چنان که من از آنان خبر دارم .

دوّم : اگر آسمانها و زمینها و هر آنچه در آسمانها و

زمینهاست در ترازوهاى آنها باشد در برابر ارزش آنها کم مى بینم .

سوّم : به آنان روى مى آورم و کسى که من به او روى آورم

آیا فکر مى کنى کسى مى داند که چه مى خواهم به او بدهم ؟!

(فرموده خداوند به یکی از پیامبران)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی