تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا میدونم ...

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ

خدایا میدونم آدم خوبی نیستم

میدونم ...

ولی میشه این دعا مو رد نکنی؟

حتی اگه قراره من به راه کج برم نزار مردم به راه کج برن

حتی اگه قراره رابطه من خراب شه بزار بقیه دوستام بتونن همیشه با معلماشون باشن

کمک کن به غزل و خانومش 

خدایا اگه قراره من درد بکشم بازم خانوممو کمک کن

نزار اذیت شه

خدایا مامانمو نرنجون

دیگه راضیم به رضای خودت

میدونم بهترینا رو فقط بهم میدی

من واسه این راضیم به رضای خودت

چون بهت اعتماد دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۵
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی