تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا دلم گرفته

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

خدایا دلم گرفته

من در این حد تغییر کردم

خدایا من هنوز همون انسان جایز خطای 9 ماه پیشم

هنوزم دارم به همون چیزا فکر میکنم

نمیدونم چجوری متوقفش کنم

فقط کمکم کن خدایا

نمیخوام بخاطر افکارم دوباره به کسی آزاری برسونم

فقط کمکم کن دیگه به اینا فکر نکنم

الهی کمکم کن

حس دیوونگی بهم دست میده

حس عقب موندگی دارم

نمیخوام بازم شروع کنم به اون کارای پا در هوا

کمکم کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۷
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی