تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا درارو واسم باز نمیکنی؟

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

خدایا این تو خیلی کارا دارم

خیلی کارا دارم که باید با هم انجام بدیم

در روم باز نمیکنی؟

تو هم از دستم خسته شدی؟

بیا دوباره بازی کنیم ...

تو هنوزم دوستم داری مگه نه؟

بزار مثه قبلنا بشم

قلبمو مثه قبلا کن

خسته شدم از اینجوری بودن

میخوام بازم با خودت باشم

خودمو خودت


راستی واسه دیدن خانومم و بیشتر فهمیدن در موردش شکرت

دلم واست تنگ شده

میخوام مثه قبلنا درکت کنم خدا جونم

درُ باز کن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی