تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

جملات آرامش بخش !

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

در ڪشتے زندگے با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است


خداوندا!
در تمام نداشته هایم یاد تو کافیست برای لبخندی دیگر… من هنوز ایستاده ام در مقابل طوفان حوادث…
چون تو را دارم…


یوسف مى دانست تمام درها بسته هستند اما بخاطر خدا، حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش بازشد…
“اگر تمام درهای دنیا هم برویت بسته شدند دنبال درهای بسته بدو چون خدای تو و یوسف یکیست”


خدا همین جاست ، نیازی به سفر نیست . خدا همان گنجشکی ست که صبح برای تو میخواند ، خدا در دستان مردیست که نابینایی را از کنار خیابان رد میکند ، خدا در اتومبیل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان میبرد 


من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست
و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست به جای این که بگونه ای زندگی کنم که انگار خدایی نیست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدایی هست.


کاشکی
گاهی وقتا
خدا از پشت اون ابرها میومد بیرون
و گوشم رو محکم می گرفت و داد می زد که
آهـــــــــــــــــای !!!
بگیر بشین سر جات
اینقدر غر نزن….
همینه که هست !
بعد یک چشمک می زد
و آروم توی گوشم می گفت
همه چی درست میشه…


در این کویر، دم از جاودانگی نزنم
نسیم اگر بوَزد ردّ پا نمی‌ماند
به داستان هُوَالله دلخوشم، هرچند
که آخرش احدی جز خدا نمی‌ماند …


ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنها نمی مانم
دستان خدا همواره با من است
قلب من خانه خداست…


یکی از فرقهای انسان با خدا این است :
که انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند


گر خــــــــــــــــــــــــــــــــدا نخواهد
در گرد باد بے رحـܢܢ زندگے
شمع بے سرپناـہ امیدت خاموش نخواهد شد
ایــــــــــــــــــــمان دارܢܢ
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاور ڪن


“آرامش “و “صبر”
رد پاے خدا در زندگے ست
آرزو مے ڪنـܢܢ زندگیت پر از رد پاے خدا باشد . . .


بـہ یاد داشتـہ باش !
خدا در دستیست ڪـہ بـہ یارے میگیرے ،
در قـلبیست ڪـہ شاد میڪنے …
در لبخندیست ڪـہ بـہ لب مینشانے …
خدا در عطر خوش نانیست ، ڪـہ بـہ دیگرے میدهے ،
درجشن و سروریست ڪـہ براے دیگران بپا میڪنے ،
و آنجاست ڪـہ عهد میبندے و عمل میڪنے … !


خدایا
بلندܢܢ ڪن
بـہ اندازہ قـامتت
مے خواهـܢܢ بے نهایت شوܢܢ


× خــدآ کـآری کن کـمـتـر شـِ دردآم


فقط از تـو یـِ #آرامـش مـیـخـوآم ×


میشنود ,
صدایے بـہ ڪوچڪے صداے تو را ،
” خدایے ” ڪـہ بـہ بزرگے جهان هستے است


الهے
سڪوتـܢܢ را نبین ، دستانے خالے و دلے پر از گناہ دارܢܢ
آن را پر ڪن و این را خالے


خدایا! مرا بـہ بزرگے چیزهایے ڪ ارزانے ڪردہ اے آگاہ ڪن تا ڪوچڪے چیزهایے ڪ ندارܢܢ آرامشـܢܢ را ب هـܢܢ نریزد


خدایا تو می‌دانے آنچـہ را ڪ من نمیدانـܢܢ
در دانستن تو آرامشیست .. و در ندانستن من تلاطمها
تو خود با آرامشت .. تلاطمـܢܢ را آراܢܢ ساز


خداوندا !
مگر نه‌ اینڪـہ من نیز چون تو تنهایـܢܢ
پس مرا دریاب
و بـہ سوے خویش بازگردان ،
دستان مهربانت را بگشا
ڪ سخت نیازمند آرامش آغوشت هستـܢܢ


نگذارید!!!
صدای دنیا شما را از شنیدن صدای خدا باز دارد...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۱
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی