تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

من بی نیازی هستم که فقیر نمی شوم

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

ای فرزند آدم همانا من بی نیازی هستم که فقیر نمی شوم

مرا اطاعت کن

ترا بی نیاز کنم که محتاج کسی نشوی

ای فرزند آدم من زنده ای هستم که نمی میرم

مرا اطاعت کن

ترا زنده ای قرار دهم که نمی  میرد

ای فرزند آدم همانا من به شی میگویم چنین و چنان شو

تو نیز مرا اطاعت کن

ترا می رسانم که به هر چه بگویی چنین و چنان شو ، می شود


حدیث قدسی _ کتاب ای فرزند آدم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
قلب عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی