تنها عشق واقعی خدا

پیام های کوتاه

خدایا مرسی

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

خدایا اومدم حلالیت بخوام از بعضیا

اسماشونو واسه خودم یادداشت کردم

نفر اولی ک پیداش کردم خیلی خوب برخورد کرد کاش بقیه هم مثه اون باشن

خدایا فکر کنم تو یخچال هیچی نداریم ...

فکر نکنم بتونم روزه بگیرم اما تو دعاهامو مستجاب کن

و دوستم داشته باش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
قلب عشق

نظرات  (۴)

مطالب قشنگی دارین
خوشحال میشم به منم سر بزنین
پاسخ:
ببخشید نتونستم وبلاگتونو باز کنم
سلام علیکم مومن

دعوتید به :
جنگ نرم یعنی همین
http://azf06.blog.ir/post/491

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام علیکم مومن

خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم
خیلی خوشحال شدم از متن وبلاگتون و خصوصا پست ثابتتون
خیلی

عکس هدرتون رو که دیدم یاد این جمله افتادم که میفرماید
القلب حرم الله ولاتسکن غیر الله
قبل حرم خداست جز خدا کسی را در آن راه ندهید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۳ زهرا فاطمی
الهی که شاد و سرحال باشی خواهرم...

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی